Thursday, June 9, 2016

Excel ၏ context menu ကို သံုးၿပီး hyperlink ထည့္နည္း



workbook တစ္ခုတည္းမွာရွိတဲ့ မတူညီတဲ့ sheet ေတြကို hyperlink ထည့္လိုလွ်င္ နည္းလမ္း 3မ်ိဳးနဲ႕ ျပဳလုပ္နိုင္ပါတယ္။

 ဒီနည္းေလးကေတာ့ context menu မွ Hyperlink command ကို သံုးၿပီး ဖန္တီးျခင္းပါ
  1. မိမိ hyperlink ထည့္လိုေသာ cell ကို select လုပ္ပါ
  2. ၄င္း cell ေပၚမွာ Right-click ႏွိပ္ၿပီး context menu မွ Hyperlink ကို ေရြးပါ

Insert Hyperlink  ဆိုေသာ dialog box ေလး ေပၚလာပါမည္

  1. Link to တြင္ Place in This Document  ဆိုတာကို ေရြးပါ
  2. Or select a place in this document  မွာ မိမိခ်ိတ္ဆက္လိုေသာ worksheet ကို ေရြးပါ
  3. Type the cell reference box တြင္ မိမိခ်ိတ္ဆက္လိုေသာ worksheet  မွ cell address ကို ရိုက္ထည့္ပါ
  4. Text to display box တြင္ hyperlink ထည့္လိုေသာ cell ၏ value သို႔မဟုတ္ name ကို ထည့္ပါ
  5. OK ကို ႏွိပ္ပါ

ပံုမွာျပထားသလို select လုပ္ခဲ့ေသာ cell  တြင္ underline ေလးႏွင့္ အျပာေရာင္ျဖစ္သြားပါမည္။ ထိုသို႔ေျပာင္းလဲသြားျခင္းျဖင့္ ဒီ cell  တြင္ hyperlink ပါရွိသည္ကို သိနိုင္ပါသည္။
ကဲ အခုဆိုရင္ ဒီ cell ေလးကို တစ္ခ်က္ ႏွိပ္လိုက္တာနဲ႕ မိမိတို႔ သတ္မွတ္ထားတဲ့ worksheet ဆီကို ခ်က္ျခင္းေရာက္သြားမွာပါရွင္ :D




tech-recipes မွ  မွီျငမ္းထားျခင္း ျဖစ္ပါသည္။


သိရွိၿပီး သူမ်ား ေက်ာ္သြားေပးပါေနာ္

အဆင္ေျပၾကပါေစ
Nine


1 comment:

  1. သိခ်င္ေနတာ ၾကာေနပါပီ သိခြင့္ရလို႕ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ဗ်ာ

    ReplyDelete